19 Eylül 2013

Flormar Jumbo kalem farlar


  Flormar'ın son çıkardığı ürünlerden olan Jumbo kalem farları ilk olarak firmanın yolladığı siyah ile deneyimlemiştim. Bu kalemler bir harika arkadaşlar <3 Bayıldım bayıldım bayıldım :) Siyah olanı kullandığım makyajımı sizlerle paylaşmıştım,belki hatırlarsınız . Ben doğal renk bir farın üzerine kalın şekilde eyeliner gibi çekip yayarak kullanmıştım. Bu kalemler smokey makyajlar için gayet ideal ve çok çok kalıcılar. Daha sürerken sabitlenmeye başlıyor diyebilirim,o yüzden dağıtmak için elinizi çabuk tutmanız lazım. Tek kötü yönü(kötü olduğu da şüpheli) bu yani ;) 
    Siyahtan çok memnun kalınca,1-2 renk daha almak istedim. Mor olan ilk aklımdaki idi tabi :)) Yanına da yine gözümün olduğu taupe-kahve tonlarındakini ekledim.



Üstteki flaşsız, alttaki foto ise flaşlı çekim ;)


Uçlarını kalemtraşla açıyorsunuz.Ben bunları hafiften açtım,bu şekilde görünüyor açınca . Tabi israf etmemek için fazla fazla açmamakta yarar var bence hehehh :) Kalemlerin satış fiyatı 13.5 tl. ama ben Ksk Yücel parfümeriden 9.75e aldım birkaç gün önce. İzmir'deki arkadaşlar denemek isterse ordan alabilir . 13,5 tl.ye de sonuna kadar değecek kalemler olduğunu düşünüyorum . Performanslar harika.


Bu fotoda ise üzerinden peçeteyle var gücümle bastırıp 1 kez geçtim :) Ayrıca elimde denediğimde,elimi sabunlayıp yıkadıktan sonra da aynen duruyordu .







11 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Harika görünüyorlar.Mürdüm olana bayıldım :)

secoz dedi ki...

Geçen gün sen instagramda paylaşınca haberi, ben de dün Yücel parfümeriden gidip aldım.Sayende 1 tane siyah jumbo kalemim oldu ve yapısına bayıldım :)

luna dedi ki...

Özgecim ben de bir haftadır mor olanı kullanıyorum. Şu anda da gözümde var ve kesinlikle çıkmıyor. Hele alt kirpik dibimdeki 8 saattir aynı, yok böyle birşey!! Ben de taupe olanı alacam sanırım. Güle güle kullan. Bu arada video video video!!

Junkhead dedi ki...

makyaj kelebeği, evet süperleeer <3 :)

secoz, valla daha 1 kere denedim siyahı,diğerlerini kullanmadım ama siyahın performansı görünce koştum aldım dayanamayıp :)) Güle güle kullan sen de !

Aytülcüm, valla harika performansları var ya ben de çok şaşırdım. High end ürünler bile bu kadar kalıcı olmaz yani sanmam . Buarada youtube hesabımla sorun yaşıyorum 1 haftadır,video da çeksem bile yükleyemem.O yüzden bu sorun inş.çözülecek,sonra başlayacağım . Çok moralim bozuk bu duruma :( Giriş yapamıyorum kanal hesabıma .

ceyda byjade dedi ki...

Herkes çok beğendi bu kalemleri ama ben krem şampanya rengi gibi açık tonda istiyorum sitesine baktım açık tonda yok sanırım :/

sevda s. dedi ki...

Ben de merak ediyorum bu kalemleri canım ama henüz demeyemedim, en kısa zamanda mağazaya uğrayıp incelemem lazım :)

canan k dedi ki...

Bir izmirli blogger daha buldum :)) bu arada en sondaki renk <3

canan k dedi ki...

Tam da istediğin renk rimmel'de var canım watsons'a bir bak tükenmemişse bulabilirsin :)

uzunincekivircikk dedi ki...

Siyahı harikaymış! Ben de almalıyım!!

ANDYSTYLE dedi ki...

pretty colors :)

Junkhead dedi ki...

ceyda byjade, evet canım maalesef açık renk olarak sadece uçuk bir pembe var.

Sevdacım,mutlaka edin 1-2 renk. Ben hastaları oldum :))

canan k,hoşgeldiiin o zaman bloguma :)

uzunincekivircikk, evet canım sen koyu tonlar seviyordun di mi. Al bence de siyahı ;)

ANDYSTLE, thanks !! ;)

Yorum Gönder